Laitoin tänään kunnostamani nukkekodin myyntiin paikkakuntani facebook kirppikselle, eikä aikaakaan kun puhelimeni soi. Ystäväni Miia soitti ja sanoi heti alkuun "myy mulle pienellä alennuksella!" Piti vähän aikaa miettiä mitä hän tarkoitti, kunnes välähti että kyse on nukkekodista. Myyn nukkekodin, koska Nellillä ja Aatulla menee vieläkin pienet tavarat suuhun ja noi Lundbyn kalusteet maksaa mansikoita!! Mutta ostan kyllä sitten tilalle isomman puisen nukkekodin, johon tulee puiset kalusteet. Tottakai laitan uuteen nukkekotiin myös tapetit ja uuden lattian. En malta odottaa lapsilisän tuloa, että Miia hakisi tuon vanhan pois ja minä pääsisin väkertää uuden kanssa!! :)

Tässä kuva vanhasta nukkekodista, joka saa nyt uuden kodin pienen sara-tytön luota :)

 

Suunnitelma 1

Olen suunnitellut meneväni parin kuukauden kuluttua Haaparannan Ikeaan. En malttais millään odottaa!! Ajattelin laittaa lastenhuoneen uusiksi sekä vähän kaikkea muutakin kivaa ostella... Mutta mies ei vaan oikee ollut innostunut ikeaan lähdöstä, tuumasi vain että kattoo sitte...

Suunnitelma 2

Mä haluaisin johonkin kouluun, olen nyt pari vuotta ollut kotiäitinä ja tämä alkaa pikkuhiljaa vähän tuntumaan tylsältä. Ajattelin hakea lähihoitaja kouluun ja sen jälkeen ensihoitajaksi. mutta saa nähdä jos sinne kouluu pääsis niin sit vasta miettii kaikkee muuta. :)